Rozdział 18 Już na zawsze obok niej.

Elena 

 Jonathan odsunął się odemnie i przyjrzał mi się. 
- Jesteś najpiękniejszą kobietą, jaką kiedykolwiek widziałem. 
Przesunął się do mnie i znów mnie pocałował. W tej samej chwili ktoś zapukał do gabinetu. Jonathan przestał mnie całować i zaprosił gościa do środka.  W drzwiach ukazał się archanioł Michał. Jonathan gestem dłoni zaprosił go do środka. 
- Witaj Eleno Carstair. - powiedział archanioł. - Mam przez ciebie sporo dodatkowej pracy.  
- Przeze mnie? - spytałam. - Przecież ja tylko tu weszłam. 
- Weszłaś bez anioła. Jak ty to... 
- To tajemnica. - powiedziałam.
- Razjel pewnie świetnie się bawi znając twoją tajemnice i robiąc ze mnie idiote. 
- W końcu to pan tajemnic. - stwierdził Jonathan. 
- Cóż, Jonathanie. Trzeba naprawić tarczę. 
- Ups. - powiedziałam.
- Ups? Tylko tyle masz do powiedzenia? - zapytał archanioł. 
- Mhm. - powiedziałam.
Archanioł zaśmiał się pod nosem. Był nawet miły, kiedy nie darłam się na niego. Jonathan usiadł obok mnie. 
- Coś jeszcze Michale?
- Nie Jonathanie. - archanioł odwrócił się w stronę drzwi. - Uważaj na siebie. 
Michał wyszedł, a Jonathan odwrócił się do mnie.
- A więc tak tu się dostałaś? Sprytne. - mruknął.
- Nie wiem o co ci chodzi.
- Moja kochana nie winna osóbka.
- Twoja?
- Moja.
Jonathan obioł mnie ręką, a ja położyłam głowę na jego ramieniu.
Jonathan spojrzał na mnie zdziwionymi oczami, ale z uśmiechem na twarzy. A ja czułam się bezpiecznie obok niego.

Jonathan 

 Nie mogłem uwierzyć, że Elena jest w moich ramionach. Bezpieczna, obok mnie. Nie mogłem jej stracić, nie znowu. Elena spokojnie rozmawiała o obrazach, a ja miałem ochotę namalować ją właśnie taką, spokojną, uroczą i moją. Nawet ten szary odcień skrzydeł był piękny i jedyny, bo należał do niej. Nawet gdyby były czarne, to przecież dalej była moja Elena. Już na zawsze obok niej, tak, tylko tego chcę.

Komentarze

  1. Prooszę dłuższe rozdziały pisz bo mi się podoba i są super . Zajechałaś z tym Michałem 😊 - Razjel pewnie świetnie się bawi znając twoją tajemnice i robiąc ze mnie idiote. xD uśmiałam się . CAŁUSY ~ wierna czytelniczka 💘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czytasz? Zostaw po sobie ślad.

Popularne posty z tego bloga

Przepraszam