Spóźniony LBA razy 2

Dziękuje za nominacje od:
Ms. Veronica z bloga To love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed.
Adrianna Moroń z bloga http://dont-be-scared-shadowhunters.blogspot.com/2016/05/lba_22.html
Przejdźmy zatem do pytań.
Pytania od Ms. Veronica:
1. Twoja ulubiona stylizacja na wiosenny dzień?
Nie mam żadnej stylizacji. Nie zależnie od pory roku gustuje w ciemnych kolorach.

2. Zastanawiasz się kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Tak, ale jestem bardzo zmienną osobą. 

3. Twoje hobby/pasja po za pisaniem bloga?
Czytanie, pisanie wierszy, układanie puzzli.

4. Co sądzisz o reinkarnacji?
Reinkarnacja jest dość ciekawym tematem. Osobiście uważam, że jest prawdopodobna.

5. Jak opisałabyś siebie w sześciu słowach?
Marzycielska,  Marudna, Leniwa, Wredna, Gadatliwa, Wrażliwa

Pytania od Adrianny:
Poproszę o 11 waszych ulubionych tytułów książek / seriali / filmów / piosenek, a także powodów dlaczego kochacie każdą z nich.
1. Shadowhunters
2. Dary Anioła
3.Diabelskie Maszyny
4. "Pani Noc"
5. "Kroniki Bane'a"
6. "Harry Potter"
7. "Powiedz tak"
8. "Igrzyska Śmierci"
9. "Wkręceni"- Igor Herbut
10. "Napraw" - LemOn
11. " Sam na sam" - Szymon Chodynicki
seriale, książki, filmy, piosenki

Wyjaśnienie:
1. Choć serial na początku mnie nudził po paru odcinkach nie mogłam doczekać się następnego. Teraz niecierpliwie czekam na sezon 2.
2 i 3. W książkach tej serii zakochałam się od początku. Sama nie wiem dlaczego, może dlatego, że są genialne.
4. Uważam te książkę za dobry początek serii.
5. Humor Magnusa + jego historia = wspaniała książka.
6. Filmy i książki mnie zachwyciły. Pierwsze moje spotkanie z książkami tego gatunku.
7. Komedia, którą ubóstwiam.
8.  Kocham filmy i książki.
9, 10 i 11. Po prostu kocham.

Nominuje
http://historienadeser.blogspot.com/ - Szklany pantofelek wersja 2

Pytania:
Napiszcie 11 faktów o sobie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Czytasz? Zostaw po sobie ślad.

Popularne posty z tego bloga

Przepraszam

Rozdział 18 Już na zawsze obok niej.